| |
| Hallo  |
| Dennis | 11071 keer bekeken || dinsdag 25 augustus 2009 - 15:23 |  | Nou, ik ben dus Dennis. Ben zelf best wel een zonne-energie fan. Geweldig toch, al die stroom voor niks.
Heb deze site gemaakt om meer mensen te ontmoeten die deze hobby met mij delen, en ook te kunnen praten over zonne-energie, en eventueel ervaringen te delen.
Heb zelf 4 panelen op het dak staan met een gezamenlijk piekvermogen van 540 watt, heb ze op het dak van de garage staan, en volgens mij werkt het best goed  Laatste aanpassing vrijdag 18 september 2009 - 12:07 | | ben nijland | vrijdag 9 april 2010 - 23:36 |  | Hallo ik ben een beginner met een vraag ik heb een vraag ik heb 2 paneelen van renewable r&s solar module RDG 48 maar geen gegevens weet iemand wat hier van het vermogen is het paneen is 40 x 100 cm Gr Ben Hallo dennis knap gemaakt zoon side Gr Ben | | Dennis | zondag 18 april 2010 - 2:33 |  | Ha Ben.
Als je die panelen op een laadregelaar zet, kun je dan niet het de stroom aflezen? Dan is verder de berekening vrij makelijk.. P = U x I (vermogen = spanning x stroom)..
En wat betreft de site, ik ben vol moed begonnen, ben ook al een heel eind.. Maar ik kreeg geen bezoekers erbij.. Misschien is de wereld er nog niet klaar voor  | | test | vrijdag 6 augustus 2010 - 23:35 |  | Dennis.
we kunnen elkaar even mailen om deze site te promoten. tevens is het misschien handig om andere bedrijven te contacteren om hier informatie en prijzen neer te zetten. ik hoor het wel  | | rickhonig | donderdag 22 november 2012 - 12:11 |  | Hallo, Mijn naam is Rick Honig en ben woonachtig in Maarssenbroek. Ik ben voornemens om zonnepanelen te gaan aanschaffen en hoop hier wat wijzer te worden. Groetjes, Rick. | | Leroy | woensdag 10 augustus 2016 - 11:30 |  | Hey Dennis,
Leuke initiatief! Ik beheer zelf meerder sites en wil je graag erin vermelden om je site wat meer onder aandacht te brengen! Daar hoef ik niks voor hoor, ik vind gewoon dat je een goede site heb gestart en dat mag wat meer onder aandacht gebracht worden. | | Login of meld je aan om een bericht toe te kunnen voegen! |
|